Модель Volvo FMX святкує 10-річчя

У 2010 рoці Volvo Trucks прeдстaвилa Volvo FMX – вaнтaжний aвтoмoбіль, спeціaльнo рoзрoблeний для сувoриx умoв eксплуaтaції тa бeздoріжжя. З тиx пір він стaв спрaвжнім eтaлoнoм міцнoсті, прoдуктивнoсі тa нaдійнoсті на ринку.

До запуску Volvo FMX у будівельній та гірничодобувній галузі використовувалися різні варіанти Volvo FM і Volvo FH. Завдяки спілкуванню з великою кількістю клієнтів і аналізу їх потреб в сегменті будівельних робіт і гірничодобувній галузі був створений вантажний автомобіль саме для надважких умов експлуатації.

 

Volvo FMX докорінно змінив правила гри, швидко завоював авторитет та популярність як серед власників та керівників транспортних компаній, так і серед водіїв.

Призначений для складних дорожніх умов

Міцний сучасний зовнішній вигляд першого Volvo FMX, який чітко показував зв'язок вантажівки з машинами Volvo Construction Equipment, був привабливою особливістю. Функціональність Volvo FMX включала в себе сильний буксирувальний пристрій, захист фар, нові протиковзкі та зручні сходи. Завдяки трисекційному сталевому бамперу, кутові частини якого зроблені зі сталі товщиною 3 мм, захисній пластині картера і захисту бампера, Volvo FMX став справжнім втіленням міцності та надійності.

Еволюція міцності всього за три роки

Всього через три роки після появи Volvo FMX компанія Volvo Trucks випустила нову версію. Кабіну було модифіковано, і всі компоненти передньої конструкції було перероблено. Нова пневмопідвіска давала збільшений дорожній просвіт на 300 мм. Буксирувальний пристрій тепер міг буксирувати до 32 тонн.

 

Cистема динамічного управління Volvo Dynamic Steering – легке і точне водіння

У 2013 році було представлено Volvo Dynamic Steering Volvo – ще одне запатентоване технічне нововведення, яке дозволило керувати вантажівкою з мінімальними зусиллями та максимальним комфортом. Volvo Dynamic Steering Volvo поєднує в собі звичайне гідравлічне рульове управління з електромотором з електронним регулюванням, встановленим на рульовому механізмі.

 

Рульова система ідеально підходить для будівельної вантажівки. На низьких швидкостях вона робить рульове управління легким і точним, а також знімає навантаження з рук і плечей водія. Це означає підвищену безпеку та зниження ризику виробничого травматизму.

Система динамічного управління для здвоєних передніх осей

Подібні вантажні автомобілі з кузовами часто перевозять виключно важкі вантажі. Система дозволяє прикладати менше зусиль до керма при повороті на низьких швидкостях, а також автоматично повертає його в нейтральне положення після досягнення максимального кута повороту, завдяки чому маневрування в умовах обмеженого простору стало набагато простіше.

Передні здвоєні осі підвищеної вантажопідйомності

За рахунок нового рішення максимальне технічне навантаження передніх осей Volvo FMX збільшилось з 18 до 20 тонн. Клієнти отримали переваги з точки зору як продуктивності, так і універсальності. Підвищена вантажопідйомність передніх осей також дає можливість встановити більшу кількість варіантів кранів і іншого обладнання, що має значну вагу.

 

П’ятивісні Volvo FMX з колісними формулами 10х4 і 10х6

У багатьох країнах зростає попит на автомобілі великої повної маси. Для задоволення попиту на великовантажні автомобілі, що експлуатуються як на автодорогах, так і в умовах бездоріжжя, Volvo Trucks розпочала виробництво серійних 5-вісних шасі. Дві передні осі витримують максимальне навантаження до 20 тонн, а три задніх здатні впоратися з вагою до 36 тонн, що збільшує корисне навантаження і робить вантажний автомобіль більш універсальним. Подібна комплектація також підходить для бетононасосів і важких автокранів, які потребують рівномірного розподілу навантаження на осі.

Задня пневматична підвіска в комбінації з ведучим переднім мостом на Volvo FMX

Нова можливість комбінування задньої пневматичної підвіски з переднім ведучим мостом забезпечує найвищий рівень комфорту навіть на вантажних автомобілях з повним приводом. У той час, як ресори зазвичай розраховані на перевезення найважчих вантажів, пневматична підвіска дає можливість налаштувати автомобіль під транспортування вантажу будь-якої маси. В результаті вантажний автомобіль їде плавніше; його компоненти та частини піддаються меншому зносу і до того ж знижується навантаження на дорожнє полотно. Завдяки зменшенню вібрацій — особливо при управлінні ненавантаженим автомобілем — водій може підтримувати більш високу середню швидкість на нерівних будівельних дорогах і здійснювати більшу кількість рейсів за зміну.

 

Електронна гальмівна система для барабанних гальм

Електронні компоненти системи надають доступ до ряду інтелектуальних функцій, наприклад, до системи допомоги при рушанні на підйомі, що дозволяє краще контролювати рух крутими схилами. Крім того, завдяки інтеграції в єдину систему моторного гальма і сповільнювача, системи Brake Blending, підвищується безпека автомобіля. На додаток до поліпшеної функції гальмування, EBS в поєднанні з барабанними гальмами також забезпечує доступ до системи динамічного рульового управління Volvo.

Коробка передач I-Shift для великих навантажень

Конструкційна версія коробки передач Volvo I-Shift дозволяє Volvo FMX долати складну та горбисту місцевість з високим рівнем продуктивності та комфорту водія. У 2016 році Volvo Trucks представила I-Shift з понижуючими передачами, що дозволяє вантажівці рушати з місця із вантажем до 325 тонн. Це також дозволяє операторам вантажних автомобілів їздити зі швидкістю до 0,5 км на годину, а це величезна допомога водію для точного маневрування.

Нове покоління Volvo FMX

У лютому 2020 року Volvo Trucks представила абсолютно новий Volvo FMX з повністю новою кабіною, збільшеною вантажопідйомністю та інноваційними функціями безпеки. Завдяки збільшеній до 20 тонн вантажопідйомністі переднього моста та 38-тонній задній осі, новий Volvo FMX стає найвитривалішою вантажівкою, створеною для найважчих умов та найвибагливіших завдань.

 

Інноваційні функції Volvo FMX було представлено у багатьох відео на YouTube:

Відео «Дивіться, хто керує» («Look Who’s Driving»)

Чотирирічна Софі дистанційно керує Volvo FMX за допомогою Volvo Dynamic Steering.

Відео «Гак» («The Hook»)

Клас Нільссон, колишній генеральний директор Volvo Trucks, ілюструє потужність буксировочної провушини Volvo FMX.

Відео «Технік» («The Technician»)

Це відео демонструє висоту дорожнього просвіту Volvo FMX.

Відео «Трюк хом'ячка» («The Hamster Stunt»)

Хом'як керує Volvo FMX за допомогою Volvo Dynamic Steering.

Комментирование и размещение ссылок запрещено.

Комментарии закрыты.